۱۳۹۴ آبان ۳۰, شنبه

فالون گونگ _ قسمت اول(مقدمه)

راهی به سوی سکوت درون
فالون گونگ(فالون دافا) یک روش تزکیه چینی است که به مکتب بودا تعلق دارد. همانطور که در مقدمه مربوط به شمن های تولتک(کارلوس کاستاندا) در رابطه با انگل های غیرارگانیکی به نام پروازگرها خواندیم، اساتید فالون گونگ نیز در مشاهدات فراطبیعی خود پی به وجود  نوعی انگل غیرارگانیک و بسیار هوشمند به نام فوتی(Futi) برده اند که با تسلط بر ذهن ما، ما را در دام افکار پوچ و سطح پایین می اندازد و انرژی های ما را گرفته و چون عصاره ای می نوشد و خود را تغذیه می کند. فالون گونگ پنج تمرین بدنی و همچنین توصیه هایی تکمیلی(مخصوصا در قسمت قلب پاک و آرام) را ارائه داده است که ضمن تزکیه جسم و روان ما، باعث فراری دادن این انگل و در نتیجه هموار شدن راه سکوت درون می گردد.

فالون گونگ(فالون دافا)
فالون گونگ روشي از تزكيه مي باشد كه هدف از آن تزكيه جسم و روان است، رهرو آن، در اين جهان مي تواند به روشنگري (باز شدن گونگ) رسيده و وقتي كه قدرت گونگ(انرژی تزکیه) و شين شينگ(تقوا، طبیعت قلب) او به درجه خاصي برسد قادر به كسب جسمي فناناپذير مي گردد. فالون گونگ متشكل است از فاي دنيوي(فا: قانون) و وراي فاي دنيوي، با بُعدهاي بسيار،  اميدوارم كه همه رهروان مصمم با پشتكار تزكيه نموده و پيوسته شين شينگ خود را رشد داده و در نهايت به كمال برسند.(فالون گونگ_ لی هنگجی، ص 19)
 از آنجائيكه هدف رهروئي تزكيه ضمير خود آگاه مي باشد، مي بايستي مرتبا ضمیر خودآگاه را برای هدایت رهرویی مورد استفاده قرار بدهيم، و اين ضمير خودآگاه است كه تصميم گيرنده مي باشد و نبايستي همه چيز را به ضمير ناخودآگاه منتقل كرد، و گرنه ضمير ناخودآگاه تزكيه نموده و يك روز گونگ را با خود برداشته و به بالا مي رود و براي جسم و ضمير خودآگاه چيزي باقي نمي ماند(ضمير نا خودآگاه ما اصولا با هوش تر از ضمير خودآگاه مي باشد و در بعدي بالاتر از آن قرار دارد)... وقتي كه فالون گونگ را تمرين مي كنيم نبايستي موجوديت خود را از دست بدهيم، فراموش كردن خود بر طبق فالون گونگ دافا نيست، انسان وقتي كه تمرين مي كند بايد ذهني روشن داشته باشد . يك رهرو وقتي كه ضمير خودآگاه قويي داشته باشد اشتباه نمي كند، چيزهاي معمولي به او صدمه وارد نمي آور ند، اما اگر ضمير خودآگاه او خيلي ضعيف باشد امكان ظاهر شدن چيزي كه مسلط به او گردد مي رود.(فالون گونگ _ لی هنگجی، ص 21)

تحقیقات انجام شده در زمینه تاثیر شگرف تمرینات فالون گونگ بر روی تمرین کنندگان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر