۱۳۹۴ آذر ۵, پنجشنبه

فالون گونگ _ قسمت ششم(نکات تکمیلی برای تزکیه)

راهی به سوی سکوت درون

 6-    کارما: كارما ماده اي است سياه كه متضاد با تقوي که ماده ای سفید رنگ است، مي باشد. ما خيلي ساده نام آن را كارما مي گذاريم، در حاليكه در مذهب بودا آن را كارماي بد ناميده اند. انجام كاري نادرست كارما بوجود مي آورد.كارما يا بدهي كارما نتيجه اعمال نادرست اشخاص مي باشند، كه در اين زندگي يا زندگي هاي قبلي مرتكب شده اند، مثل كشتن، زورگويي، درآمد ديگران را چاپيدن، بدي ديگران را گفتن يا رفتاري غير دوستانه ب ا ديگران داشتن، و غيره.... تمام اين چيزها مي توانند كارما به وجود بياورند. كارمايي وجود دارد كه مي تواند از اجداد، اقوام يا از دوستان نزديك منتقل گردد. وقتي شخص در نزاعي كسي را مي زند، در همان زمان از عنصر سفيد رنگ خود به شخص ضربه خورده ميدهد و به جاي ماده سفيد رنگ(تقوا) از دست رفته ماده اي سياه رنگ(کارما) به همان اندازه در بدن او جايگزين مي شود. كشتن كه از بدترين اعمال كارما . اهريمني و جنايت به حساب مي آيد كارمايي بسيار سنگين براي فرد ذخيره مي كند. دليل اساسي بيماري ها كارما است، اما مسلما در يك نوع بيماري متجلي نمي شود، آن مي تواند ناراحتي هايي باشد كه انسان با آن مواجه مي شود و غيره، تمام اين ها از كارما سرچشمه مي گيرد . يك رهرو هرگز نبايد مرتكب اعمالي نادرست گردد، زيرا اقدامات نادرست پيامهايي منفي بهمراه دارند،كه تاثيري جدي بر تزكيه او خواهند داشت.
تمام بدبختي ها و سختي هايي كه تو در زندگي با آنها برخورد مي كني دليل كارمايي دارند، چيزي كه بايد آن را بپردازي . براي رهروان واقعي ما مي آيد كه راه زندگي آنها تغيير كند، شما راهي جديد را خواهيد يافت كه مناسب براي تزكيه كردن مي باشد . پير تو مقداري از كارما هايت را منحل خواهد كرد و بقيه را برايت باقي مي گذارد تا با آن شين شينگ خود را ارتقاء بدهي، بوسيله تمرين و تزكيه شين شينگ مي شود كارما را از بين برد يا تغيير داد. مشكلاتي را كه در آينده با آن ها روبرو مي شوي تصادفي و بايد براي آنها آماده باشي. در حاليكه سختي هايي را مي گذراني مي آيد كه كم كم همه چيزهايي را كه افراد عادي . اتفاقي نيستند، و روانا به سختي به آنها چسبيده اند رها كني. (فالون گونگ_ لی هنگجی، ص31)

7-    مزاحمت های شیطانی: منظور از مزاحمت هاي شيطاني پديده ها يا صحنه هايي هستند كه در طول جريان تزكيه رهرو نشان داده مي شوند و مزاحم تمرين او مي گردند، هدف آنها اين مي باشد كه سعي كنند موانعي براي رهرو بوجود بياورند تا او وارد مراحل بالايي از تزكيه نگردد. اگر فقط تمرين مي كني به قصد اينكه امراضت را از بين ببري يا خودت را در فرم درستي نگهداري، اين شياطين كاري با تو نخواهند داشت. بالافاصله اگر بخواهي به سطوح بالاتري از تزكيه برسي اين اهريمن ها مي خواهند كه مزاحم تو بشوند. آنها با تمام وسايلي كه در اختيار خود دارند مزاحم تو خواهند شد و نمي گذارند كه باتزكيه به سطوح بالا و كمال برسي . اين شياطين به روشهاي مختلف ظاهر مي شوند، و اغلب آنها در پديده هايي كه در زندگي روزانه وجود دارند مجسم مي شوند، مثل هجوم افکار و تصاویر ذهنی، احساس خواب آلودگی، صداهای ناهنجار بیرونی، بیدار شدن تمایلات جنسی و حتی مشاهده تعدادی موجود زشت و کریه که برای ترساندنت وانمود می کنند که قصد آسیب زدن و کشتن تو را دارند در حالی که اگر هم بخواهند نمی توانند. این امتحان بسیار بزرگی است که باید از آن موفق بیرون بیایی وگرنه به درجه تائو نخواهی رسید و در تزکیه به کمال نائل نخواهی آمد. (فالون گونگ_ لی هنگجی، ص33)

8-    کیفیت مادرزادی: كيفيت مادرزادي اشاره مي كند به ماده سفيدي كه يك شخص از تولد با خود به همراه مي آورد، اين يك نوع ماده اي است داراي شكل كه آن تقوي ناميده مي شود، هرچه بيشتر از اين ماده شخص به همراه داشته باشد، كيفيت مادرزادي او بهتر مي باشد. شخص با كيفيت مادرزادي خوب راحتتر به حقيقت بر مي گردد و برايش آسان است كه به تائو واقف بشود، زيرا كه هيچ مانعي در روان او وجود ندارد، او تا مي شنود كه درباره شي گونگ يا چيزهايي كه به آن مربوط است صحبت مي شود، علاقمند مي گردد كه آنها را يادبگيرد و در نتیجه با کیهان نیز می تواند ارتباط برقرار کند. (فالون گونگ_ لی هنگجی، ص34)
ادامه دارد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر