۱۳۹۴ آبان ۴, دوشنبه

سکوت درون _ قسمت پنجم(حرکات جادویی تنسگریتی)

حرکات تنسگریتی که به متوقف کردن گفتگوی درونی کمک می کند:


حرکت تنسگریتی شماره 7 (حرکت دادن انرژی به صورت موج):

زانوها صاف نگاه داشته می شوند و تنه به طرف جلو خم می شود. هر دو دوست در پهلوها آویزان هستند. دست چپ با سه حرکت موج گون طوری به طرف جلو حرکت می کند که انگار دارد سطحی را که سه نیم دایره دارد دنبال می کند. بعد دست در عرض جلو بدن در خطی مستقیم از چپ به راست و سپس از راست به چپ حرکت می کند و با سه موج دیگر به طرف عقب، در پهلوی بدن، می رود؛ بدین ترتیب شکل بزرگ و قطوری از حرف بزرگ و وارونه L را، به کلفتی حداقل 15 سانتیمتر، ترسیم می کند. همین حرکات با دست راست نیز انجام می شود.





حرکت تنسگریتی شماره 8 (انرژی T شکل دستها):

دو ساعد، با زاویه ای عمودی، درست در جلوی شبکه خورشیدی طوری نگاه داشته می شوند که شکل حرف T را می سازند. دست چپ که کف آن رو به بالاست، خط افقی حرف T است . دست راست، خط عمودی حرف T است که کف آن رو به پایین می باشد. بعد دستها با نیروی زیادی همزمان به طرف جلو و عقب می گردند. کف دست چپ می گردد تا رو به پایین قرار گیرد و کف دست راست نیز همزمان می گردد تا رو به بالا قرار بگیرد. در حین انجام این حرکات، هر دو دست، وضعیت T شکل خود را حفظ می کنند.

همین حرکت دوباره اجرا می شود، با این تفاوت که این بار دست چپ نقش خط عمودی حرف T را انجام می دهد و دست راست نقش خط افقی حرف T را انجام می دهد.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر